Friday, June 18, 2010

Hadiah.....



Ini hadiah daripada member2 office untuk my second baby. Baby x keluar lagi hadiah dah dapat, ibu dia yg seronok.....hehehe........

Kesian kat Riena, masa nak cari baju kat baby aku (Hadiah yg kecik 2, rasanya baju), sebabnya x tau baby aku boy or girl. Actually dia pi beli utk aku n k zu. K zu nya dah tau baby boy.

Hari ni member2 office pi tgk k zu, aku x pi ( awalnya kereta penuh - aku x brapa larat nak drive) . Nak dijadikan cerita hari ni motor my hubby pancit. so, dia bawa kereta hantar aleeya n aku (best la aku ada org hantar n ambil, ditambah dalam keadaan skarang ni).

Apa2 pun thank to semua member office kerana sudi bagi hadiah ni (beg 2 sememangnya dalam perancangan nak beli -nak guna masa nak hantar ngasuh lepas pantang nanti). Jimat aku x payah beli dah..... hehehe......

No comments: